5 sterren Familievakantiepark in het hart van Overijssel

Veelgestelde vragen

Hier vind u een lijst met veel gestelde vragen (FAQ) en onderwerpen die aan bod kunnen komen voor uw verblijf op Familievakantiepark Krieghuusbelten. Mocht u hierover vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag.

Algemene vragen

Wanneer is de camping geopend?

Familievakantiepark Krieghuusbelten is een seizoenbedrijf. Wij zijn geopend van 1 aprill t/m 30 september. Tevens zijn de faciliteiten enkel in deze periode geopend. 

Waar mag ik mij melden bij aankomst?

Alle kampeerders en bezoekers worden vriendelijk verzocht zich bij aankomst te melden bij de receptie. Voor bezoekers geldt een bezoekerstarief. Uw bezoek dient het terrein voor 22.30 uur te hebben verlaten.

Wat zijn de aankomst- en vertrektijden?

Voor kamperen geldt een aankomsttijd vanaf 14:00 uur en een vertrektijd van uiterlijk 12:00 uur.

Voor de verhuur geldt een aankomsttijd vanaf 15:00 uur en een vertrektijd van uiterlijk 10:00 uur.

Wij komen met twee auto's tijdens ons verblijf, is dit mogelijk?

Wanneer u gebruikt maakt van een arrangement of wanneer u de auto op de plaats heeft bijgeboekt, mag u één auto bij uw kampeerplaats plaatsen. De 2e auto dient u op de centrale parkeerplaats te plaatsen. 

Bij de verhuuraccommodaties mag u standaard één auto naast de accommodatie parkeren. 

Is het mogelijk voor bezoekers te overnachten?

Overnachtingen zijn alleen voor hen die ingeschreven staan. Natuurlijk kan uw bezoek ook overnachten. De tarieven daarvoor staan vermeld in de prijslijst. U als kampeerder bent verantwoordelijk voor uw bezoek.

Hoe groot mag de voortent zijn?

De voortent mag maximaal 3,5 mtr. diep zijn. Voor reeds bestaande voortenten dieper dan 3,5 mtr. geldt een overgangstermijn. Een evt. luifel mag enkel aan de zijwanden dicht zijn en dient gedurende langere afwezigheid te worden verwijderd.

Hoe werkt 'mijn omgeving'?

Via 'mijn omgeving' is het mogelijk om uw reservering(en) in te zien en betalingen te doen via iDeal. U dient hiervoor een account aan te maken. Dit is mogelijk via de 'mijn omgeving' button welke bovenaan onze website te vinden is. Om hier gebruik van te maken is het essentieel dat wij in het bezit zijn van het juiste e-mailadres. 

Vanaf wanneer kan ik het park op en af?

De slagboom is gesloten van 22.30 uur tot 07.30 uur. Vanaf 22.30 uur moet het rustig zijn op de camping. Gedraagt u zich zodanig dat u niemand overlast bezorgt. Houdt rekening met elkaar.

Waar mag ik parkeren?

Parkeer uw auto op uw eigen plaats of op de centrale parkeerplaats.  De afgegeven Sep-kaart voor de slagboom mag alleen gebruikt worden door diegene waaraan hij is afgegeven. Bedrijfsbusjes dienen op de centrale parkeerplaats te worden geparkeerd.

Zijn huisdieren toegestaan?

Honden worden niet toegelaten. Katten moeten aan de lijn worden gehouden.

Is open vuur of BBQ toegestaan?

Wees voorzichtig met vuur! Vuurkorven zijn niet toegestaan. Indien u gaat barbecueën, niet later dan 21.00 uur en houdt minimaal 1 emmer water binnen handbereik. Tevens dient u dit te melden bij de receptie.

Is het mogelijk om een gasfles te kopen of te ruilen?

Wij hebben twee soorten gasflessen. Easyblue 5 kg gasfles en een grijze 10,5 kg gasfles. Het is mogelijk om deze gasflessen bij ons te ruilen of te kopen. Echter rekenen wij bij aanschaf van een grijze gasfles een borg van € 20,-- euro.

Is er een animatieteam aanwezig ?

In alle reguliere schoolvakanties en alle weekenden is er een animatieteam aanwezig.

Kan ik mijn post op de camping laten bezorgen?

Het is mogelijk om uw post op de camping te laten bezorgen. Echter tekenen wij niet voor pakketjes. Alle post word verzameld bij de receptie. 

Vragen over reserveren

Kunnen we een campingbedje laten plaatsen in onze accommodatie?

Voor de verhuuraccommodaties is het mogelijk om een campingbedje te laten plaatsen in uw accommodatie. Dit kunt u aangeven bij uw reservering. 

Tevens bieden wij ook de mogelijkheid om een kinderstoel in uw acccommodatie te plaatsen. 

Mag ik mijn hond meenemen?

Helaas laten wij op ons park geen honden toe. Vanzelfsprekend zijn blindengeleidehonden wel toegestaan mits deze zodanig herkenbaar zijn. 

Is er nog plek op het park?

Zie hiervoor het online boeken waar u in de kalender de actuele beschikbaarheid per accommodatie kan zien.

Is er een brochure beschikbaar?

Ja, deze kun u hier online bekijken als PDF.

Hoe kan ik inchecken buiten de openingstijden van de receptie?

Lukt het niet om binnen de openingstijden van de receptie in te checken ? Neem dan even contact met ons op zodat onze receptiemedewerkers weten wanneer u aankomt op ons park. De actuele openingstijden van de receptie vindt u op onze website. 

Kan ik een voorkeursplek aangeven bij mijn reservering?

Het is mogelijk om gratis een voorkeursplek aan te geven. Dit kunt u doen bij het maken van uw reservering. Via het online boeken kunt u de button 'voorkeursboeking' aanklikken.

Ik heb nog geen bevestiging ontvangen van mijn betaling, is deze wel goed door gekomen?

Wij sturen geen ontvangstbevestiging van uw betaling. Indien u twijfelt kunnen wij dit voor u nakijken. Tevens kunt u via de website in de 'mijn omgeving' de status van uw betaling checken. 

Is er beddengoed aanwezig in de gehuurde accommodatie?

In al onze verhuuraccommodaties zijn éénpersoons dekbedden en kussens aanwezig. Bedlinnen kunt u extra bijboeken indien u hier gebruik van wenst te maken. Een bedlinnenpakket bedraagt € 8,-- per pakket. 

Kan ik mijn vakantie annuleren?

Indien u tijdens uw boeking er voor heeft gekozen om deel te nemen in het annuleringsfond is het mogelijk om in samenspraak uw reservering te annuleren. Er wordt geen restitutie verleend bij verhindering of vervroegd vertrek. Het annuleringsfonds keert uit bij de hieronder nader te noemen gebeurtenissen, mits gestaafd met een officiële en originele verklaring, bijv. een brief van de huisarts.

  • Bij overlijden, plotseling opgetreden ziekte of ongeval van de hoofdpersoon of één van de deelnemers. 
  • Bij vroegtijdig afbreken van uw vakantie, wegens overlijden van een familielid in de eerste graad, van de hoofdpersoon of één van de deelnemers. 
  • Noodgedwongen verhuizing van de hoofdpersoon, door medische oorzaak, renovatie of verandering van werkkring. 
  • Onvrijwillige werkloosheid van de hoofdpersoon. 

Annuleren kan uitsluitend schriftelijk. 

Vragen over faciliteiten

Is er Wi-Fi op het park?

Het is mogelijk om op ons park gebruik te maken van het internet. Ons park is voorzien van een volledig dekkend wifi netwerk. Zo kunt u vanaf uw eigen plaats of accommodaie gebruik maken van het internet. Om in te kunnen loggen op het wifi netwerk heeft u een voucher nodig. Deze is tegen betaling verkrijgbaar bij de receptie. 

Waar kan ik het chemisch toilet schoonmaken?

De chemische toiletemmers kunnen worden geleegd in de daarvoor bestemde ruimtes bij ieder toiletgebouw. 

Wanneer is de campingwinkel geopend?

De winkel is dagelijks geopend. De openingstijden in het hoogseizoen zijn van 8:00 - 17:30 uur. In het voor- en naseizoen gelden er beperkte openingstijden. Hiervoor verwijzen wij u naar de bekendmaking bij de winkel. 

Is het mogelijk om fietsen te huren op de camping?

Wij verhuren dames, heren en bakfietsen. De prijzen voor de dames of herenfietsen bedragen  € 7,-- euro per dag en € 35,-- euro per week. Voor het huren van een bakfiets berekenen wij €12,50 euro per dag en € 60,-- per week.

Is er een wasserette aanwezig?

Het sanitairgebouw grenzend aan veld 1 beschikt over een wasserette. U dient hiervoor uw SEP-kaart op te waarderen. Een wasbeurt kost € 5,-- euro en het drogen kost € 0,50 cent per 5 minuten. Wasmiddel dient u zelf toe te voegen. Tevens zijn er wastabletten te koop in de campingwinkel.